NetPlanin rakentamien Taloverkot.fi ja Langat & Langattomat talolaajakaistojen ylläpito

NetPlanin rakentamien taloverkkojen ylläpitovastuu ja asiakaspalvelu siirtyi SuomiComin vastuulle kesäkuusta 2013 lähtien. SuomiCom on tuottanut talojen runkoyhteydet jo vuodesta 2008 lähtien, ja nyt myös loppuasiakkaiden asiakaspalvelu siirtyy samalle toimijalle.

Sähköpostipalvelin päivitetään vuoden 2014 alussa. TÄRKEÄÄ! Käyttö edellyttää rekisteröitymisen!

SuomiCom päivittää mail.taloverkot.fi -osoitteesta löytyvän sähköpostipalvelimen vuoden 2014 alussa. Palvelin on hidastellut, kaatuillut ja siellä on tuhansia vanhoja käyttämättömiä sähköpostitunnuksia. Pyydämmekin teidän rekisteröimään käyttämänne @taloverkot.fi -sähköpostitunnukset asiakkuuteenne lähettämällä sähköpostilla yhteystietonne (katuosoite ja GSM-numero) SuomiComin asiakaspalveluun osoitteeseen info(at)suomicom.fi
. Sähköpostiviesti tulee lähettää rekisteröitävästä @taloverkot.fi -sähköpostista.

Uudistuksen jälkeen sähköpostipalvelu kuuluu SuomiCom ja LanWorld talolaajakaista-asiakkaiden peruspalveluun. Mikäli teillä ei ole enää näiden operaattoreiden liittymää, tarjoamme palvelun teille jatkossa vuosilaskutuksella hintaan 20 €/vuosi. Kaikki rekisteröimättömät sähköpostiosoitteet on suljettu viimeistään 6.3.2014. Rekisteröimättömien sähköpostitunnuksien käyttö on estetty. Vanhoja viestejä säilytetään muutaman kuukauden ajan. Halutessa voitte vielä uudelleen aktivoida suljetun tunnuksen hintaan 20€. Lisäksi suljetusta sähköpostitilistä veloitetaan normaali vuosimaksu.

Mikäli käytätte myös kotisivutilaa taloverkot.fi -palvelimella, mainitkaa asiasta rekisteröinnin yhteydessä. Kotisivutilakäytäntöön tulee kevään 2014 aikana muutoksia, joista tiedotamme myöhemmin tällä sivulla.

Liittymien laskutus siirtyy SuomiComin vastuulle 1.1.2014 alkaen

NetPlan taloverkko liittymien laskutus siirtyy SuomiComin vastuulle vuoden 2014 alusta lähtien. Liittymän käyttömaksu ja laskutusjakso säilyvät ennallaan, ainoastaan laskun lähettäjä muuttuu. Uusiin laskuihin liittyen teitä palvelee SuomiComin Asiakaspalvelu seuraavissa osoitteissa.

Asiakaspalvelu ja toimisto avoinna arkisin 09 – 17
SuomiCom.fi(09) 4342 1700

HelpDesk avoinna arkisin 08 – 18, muulloin SMS vikailmoituksia varten
SuomiCom.fi044 700 8000

Sähköpostit

info(at)suomicom.fi

myynti(at)suomicom.fi

helpdesk(at)suomicom.fi

Vanhoihin vuoden 2013 laskuihin liittyviin kysymyksiin teitä palvelee NetPlan sähköpostilla osoitteessa laskutus(at)taloverkot.fi

Liittymien nopeuspäivitys ja rekisteröinti

Päivitämme syksyn aikana satojen liittymien yhteysnopeuksia ja projekti alkaa olla jo hyvin valmis. Mikäli koette että teillä on edelleen liian hidas nopeuspäivitystä tarvitseva liittymä, niin kannattaa lähettää sähköpostia SuomiComin asiakaspalveluun. Tutkimme tekniikan toimivuuden ja mahdollisuudet nopeuden nostoon. Kysely ei sido teitä vielä mihinkään, vaan ainoastaan kerromme mahdollisuudet ja tarjouksen liittymän nopeuttamiseksi.

Moni vanhan HomePNA -liittymän käyttäjä on yllättynyt tarjouksesta, sillä pelkällä uusien laitteiden kertaostoksella on saanut 4-6x nopeamman liittymän samalla kuukausimaksulla.

Tervetuloa SuomiComin asiakkaaksi,
SuomiCom tiimi

 

Comments are closed.