SuomiCom DDoS -suoja

SuomiCom tarjoaa nyt edelläkävijänä kaikkiin Pro -tason liittymiin DDoS -suojauksen

DDoS -suoja​us

Mikä on DDoS -hyökkäys?

Distributed Denial-of-Service on verkko- tai palvelunestohyökkäys, jonka tarkoituksena on lamaannuttaa hyökkäyksen kohteen tietoliikenneverkko tai palvelu. Hajautettu palvelunestohyökkäys voi keskeyttää yrityksen elintärkeät toiminnot esimerkiksi estämällä pääsyn pilvipalveluihin, kuten taloushallinto-ohjelmistohin tai verkkokauppoihin.

Hyökkäykset yleistyvät

Palvelunestohyökkäyksien keskimääräinen koko vuonna 2017 oli 6,63 Gbps ja niiden kesto jatkui muutamista tunneista useisiin päiviin. Tämän hetkisten ennusteiden mukaan palvelunestohyökkäysten määrä kasvaa vuosittain ja hyökkäykset monimutkaistuvat, joten hyökkäysten torjunnasta tulee lähes mahdotonta ilman operaattorin tukea.

Miten suojautua hyökkäyksiltä?

Palvelunestohyökkäyksiä on perinteisesti yritetty mitigoida (lieventää) palomuureilla ja kuormantasaajilla. Näissä asiakkaan tilaan asennettavissa laitteissa on perinteisesti ollut myös DDoS -torjunta ominaisuuksia, mutta nämä keinot eivät enää riitä, kun yrityksen käytössä olevat tietoliikenneyhteydet tukitaan volumetrisellä DDoS -hyökkäyksellä. Asiakkaan laitteet eivät pysty hyökkäystä torjumaan, kun käytettävissä oleva tietoliikennekapasiteetti ylitetään.

Suojaudu DDoS -hyökkäyksiltä

SuomiCom DDoS -suoja

DDoS -hyökkäyksien torjunta operaattoritasolla on loogisin ja toimivin ratkaisu. SuomiCom tarjoaa nyt edelläkävijänä kaikkiin Pro-tason liittymiin DDoS -suojauksen. Runkolaitteistomme suodattaa haitallisen DDoS -liikenteen normaalista liikenteestä ja suojaa tällä tavoin yritysasiakkaitamme verkkohyökkäyksien aiheuttamalta vahingolta.

SLA vertailu

SuomiComin yritysinternetliittymät sisältävät jo oletuksena markkinoiden kattavimman palvelulupauksen, jossa liittymät luvataan korjata arkisin kuuden tunnin aikana. SuomiComin palvelulupaus pitää ja asiakas saa tarvittaessaan yhteyden verkkoasiantuntijaan, joka vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä.
SuomiCom
99.8%
Muut operaattorit
97.2%
96.5%
94.8%

Markkinoiden kattavin käytettävyysaika!

SuomiComilta palvelulupaus asiakkaan tarpeiden mukaan:
Liittymän palvelutaso (SLA) on räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin sopiviksi.

Miksi asiakkaamme valitsevat meidät?​

SuomiCom lyhyesti

Ruuhkaton ja asiantunteva asiakaspalvelumme auttaa asiakkaitamme kaikissa eteen tulevissa kysymyksissä viipymättä
Alhainen latenssi mahdollistaa viiveettömän asioinnin pilvipalveluissa ja liittymien nopeuslupaus pitää.
Laadukkaan kotimaan liikenteen lisäksi asiakkaamme nauttivat suorista ja nopeista ulkomaanyhteyksistä
Joustava palvelumme takaa helpon asioinnin esim. nopeuden nostoissa, lisäpalveluissa ja toimipisteiden muutossa
Meille on erittäin tärkeää asiakastyytyväisyys ja tarjoamamme asiointikokemus, että palvelumme hintalaatusuhteen ylivertaisuus

Pyydä tarjous!