Huolto- ja häiriötiedotteet

Häiriötiedotteet Twitterissä

Ilmoitamme verkkomme häiriötiedotteista, sekä muutos- ja huoltotöistä Twitterissä.

Häiriötilanne päällä?

Mikäli verkkoyhteys ei toimi, niin tarkistathan ensin seuraavat asiat ennen yhteydenottoa:

Tarkista sähköjen toimivuus. Verkkoyhteyden katkeilu johtuu hyvin usein sähkökatkoista. Varmista, että verkkoyhteyden päätelaite on päällä ja, että kiinteistössä on toimivat sähköt.

Käynnistä päätelaite uudelleen. Useat viat lähtevät uudelleenkäynnistyksellä. Modeemit ja reitittimet voivat edellyttää joskus uudelleenkäynnistystä. Uudelleenkäynnistys tehdään virtanappia painamalla tai ottamalla sähköt hetkeksi pois laitteesta.

Tarkista kaapelikytkennät. Varmista että päätelaite on kytketty oikein. Ethernet -kaapelit menevät sisäverkon laittesiin, virtakaapelin on oltava sähkövirrassa ja runkoyhteyden, eli valokuidun tai puhelinkaapelin on mentävä sille tarkoitettuun porttiin, pistorasiaan tai nousulle.

Ilmoita häiriöstä

Ilmoita verkkoyhteyden häiriöstä soittamalla asiakaspalveluumme 09 – 4342 1700. Voit myös ilmoittaa viasta alla olevalla lomakkeella.

Ilmoitukset Twitterissä

ILMOITA HÄIRIÖSTÄ