Huolto- ja häiriötiedotteet
Häiriötiedotteet Twitterissä
Ilmoitamme verkkomme häiriötiedotteista, sekä muutos- ja huoltotöistä Twitterissä.
Häiriötilanne päällä?
Mikäli verkkoyhteys ei toimi, niin tarkistathan ensin seuraavat asiat ennen yhteydenottoa:
• Tarkista sähköjen toimivuus. Verkkoyhteyden katkeilu johtuu hyvin usein sähkökatkoista. Varmista, että verkkoyhteyden päätelaite on päällä ja, että kiinteistössä on toimivat sähköt.
• Käynnistä päätelaite uudelleen. Useat viat lähtevät uudelleenkäynnistyksellä. Modeemit ja reitittimet voivat edellyttää joskus uudelleenkäynnistystä. Uudelleenkäynnistys tehdään virtanappia painamalla tai ottamalla sähköt hetkeksi pois laitteesta.
• Tarkista kaapelikytkennät. Varmista että päätelaite on kytketty oikein. Ethernet -kaapelit menevät sisäverkon laittesiin, virtakaapelin on oltava sähkövirrassa ja runkoyhteyden, eli valokuidun tai puhelinkaapelin on mentävä sille tarkoitettuun porttiin, pistorasiaan tai nousulle.
• Tarkista sähköjen toimivuus. Verkkoyhteyden katkeilu johtuu hyvin usein sähkökatkoista. Varmista, että verkkoyhteyden päätelaite on päällä ja, että kiinteistössä on toimivat sähköt.
• Käynnistä päätelaite uudelleen. Useat viat lähtevät uudelleenkäynnistyksellä. Modeemit ja reitittimet voivat edellyttää joskus uudelleenkäynnistystä. Uudelleenkäynnistys tehdään virtanappia painamalla tai ottamalla sähköt hetkeksi pois laitteesta.
• Tarkista kaapelikytkennät. Varmista että päätelaite on kytketty oikein. Ethernet -kaapelit menevät sisäverkon laittesiin, virtakaapelin on oltava sähkövirrassa ja runkoyhteyden, eli valokuidun tai puhelinkaapelin on mentävä sille tarkoitettuun porttiin, pistorasiaan tai nousulle.
Ilmoita häiriöstä
Ilmoita verkkoyhteyden häiriöstä soittamalla asiakaspalveluumme 09 – 4342 1700. Voit myös ilmoittaa viasta alla olevalla lomakkeella.
Ilmoitukset Twitterissä
ILMOITA HÄIRIÖSTÄ
YHTEYSTIEDOT
© Suomi Communications Oy | Y-tunnus: 1713769-5 | Upseerinkatu 3 A, 02600 Espoo, 5. krs