Laajakaista - Luotettavat laajakaistaliittymät yrityksille

SuomiCom Laajakaista - Vuodesta 2001 lähtien

SuomiCom on toimittanut laajakaistayhteyksiä yrityksille ja yhteisöille jo vuodesta 2001 lähtien. Alkuun yhtiön tarjoama koostui langattomista Wimax-yhteyksistä ja kiinteistä xDSL-yhteyksistä ja myöhemmin fokus kääntyi yrityksille tarjottaviin kuituyhteyksiin.

SuomiCom laajakaistan tunnistaa korkeasta laadusta ja erinomaisesta asiakaspalvelusta. SuomiComin kiinteiden kuitulaajakaistaliittymien nopeuslupaukset pitävät, eli liittymät toimivat sillä nopeudella millä ne ovat myyty asiakkaille. Liittymien toteutuvassa nopeudessa ei käytännössä esiinny vaihteluväliä, sillä SuomiComin runkoverkko on suunniteltu kestämään moninkertaisesti asiakasliittymien liikennemäärät.

SuomiCom laajakaistaliittymien viive (latenssi) Suomen internetin solmupisteeseen FICIXiin on tyypillisesti vain muutama millisekunti kuituliittymissä tarjoten erinomaisen vasteen palveluille.

Yksityisasiakkaille SuomiCom ei enää laajakaistaliittymiä tarjoa, mutta toimitamme taloyhtiölaajakaista yhteyksiä kohteisiin, joissa koko taloyhtiö sitoutuu tilaamaan laajakaistaverkon. Taloyhtiölaajakaista toteutuksemme on usein miten moninkertaisesta nopeampi kuin kilpailijoiden vastaavat toteutukset tai yksittäiset yksityisasiakkaille tarjottavat laajakaistayhteydet.

Toimitusprosessi

Yritysinternetliittymien toimitusaika on tyypillisesti 2-4 viikkoa sijainnista riippuen. Liittymät toimitetaan avaimet käteen asennettuna sisältäen vikavalvotun päätelaitteen ja kytkennän.

Liittymän mukana toimitettava päätelaite on vikavalvottu SuomiComin toimesta, joten SuomiComin verkonvalvonta havaitsee liittymävian jo ennen kuin asiakas sitä huomaa. Päätelaite on SuomiComin vastuulla ja pidämme huolen sen toimivuudesta koko sopimusajan.

Suorat yhteydet maailmalle

Pro-yritysinternetyhteyksien liikenne kulkee SuomiComin runkoverkossa tarjoten erinomaiset reitit maailmalle ja hyvin alhaisen latenssin liittymiin. SuomiComin verkosta on suorat yhteydet useisiin eri operaattoreihin maailmalla ja SuomiCom on jäsenenä yhdysliikennepisteessä kuten FICIX, TREX ja AMS-IX.

Lisäpalvelut

Lisäpalveluna liittymän kylkeen on saatavissa mm. palomuuripalvelu, palvelunestohyökkäyksen torjuntapalvelu, varayhteys tai isompi julkinen ip-osoite avaruus. Yksittäiset liittymät voidaan myös liittää osaksi suurempaa yritysverkkoa.
PRO VALOKUITU
LISÄPALVELUT
MPLS-yritysvekko
Yhdistä yrityksen toimipisteet yhdeksi lähiverkoksi.

DDoS Suojaus
Suojaa verkkoyhteytesi ja liiketoimintasi palvelunestohyökkäyksiltä.

Varayhteys
Kahdenna yrityksesi verkkoyhteydet vikasietoisella 4G -varayhteydellä.

Palomuuri
Suojaa verkkoyhteytesi helppokäyttöisellä, virtuaalisella palomuurilla.
Ruuhkaton asiakaspalvelu
Verkonvalvonta
Kiinteä IP-osoite
IPv6 -osoitteet
Taattu nopeus
Korkea palvelutaso
1 – 2 ms latenssi
6 h korjausaikatavoite
2 – 3 viikkoa toimitusaika
Liittymiin on saatavilla lisäpalveluina DDoS -suoja, varayhteys ja palomuuri.
Ruuhkaton asiakaspalvelu
Verkonvalvonta
Kiinteä IP-osoite
IPv6 -osoitteet
Taattu nopeus
Korkea palvelutaso
1 – 2 ms latenssi
6 h korjausaikatavoite
2 – 3 viikkoa toimitusaika
Liittymiin on saatavilla lisäpalveluina DDoS -suoja, varayhteys ja palomuuri.
Ruuhkaton asiakaspalvelu
Verkonvalvonta
Kiinteä IP-osoite
IPv6 -osoitteet
Taattu nopeus
Korkea palvelutaso
5 – 15 ms latenssi
6 h korjausaikatavoite
2 – 3 viikkoa toimitusaika
Liittymiin on saatavilla lisäpalveluina DDoS -suoja, varayhteys ja palomuuri.
Ruuhkaton asiakaspalvelu
Verkonvalvonta
Kiinteä IP-osoite
Ei IPv6 -tukea
Vaihteleva nopeus
Perus palvelutaso
5 – 25 ms latenssi
24 h korjausaikatavoite
3 – 4 viikkoa toimitusaika
Huomioithan liittymää hankkiessa liittymien eri palvelutasot. Suosittelemme korkean palvelutason liittymiä, mikäli yrityksesi liiketoiminta perustuu verkkoyhteyden vakaaseen toimimiseen (esim. maksupäätteet). Yhteyden varmentaminen varayhteydellä takaa hyvin luottettavan vikasietoisen yhteyden.

Pyydä tarjous

YHTEYSTIEDOT

Myynti

09 – 4342 1702
yritysmyynti@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 16:00

Asiakaspalvelu

09 – 4342 1700
info@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00

Helpdesk

044 – 700 8000
helpdesk@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00