Vikatiedotteet

Vikatiedotteet Twitterissä

Ilmoitamme verkkomme vikatiedotteista, sekä muutos- ja huoltotöistä Twitterissä.

Vikatilanne päällä?

Mikäli verkkoyhteys ei toimi, niin tarkistathan ensin seuraavat asiat ennen yhteydenottoa:

Tarkista sähköjen toimivuus. Verkkoyhteyden katkeilu johtuu hyvin usein sähkökatkoista. Varmista, että verkkoyhteyden päätelaite on päällä ja, että kiinteistössä on toimivat sähköt.

Käynnistä päätelaite uudelleen. Useat viat lähtevät uudelleenkäynnistyksellä. Modeemit ja reitittimet voivat edellyttää joskus uudelleenkäynnistystä. Uudelleenkäynnistys tehdään virtanappia painamalla tai ottamalla sähköt hetkeksi pois laitteesta.

Tarkista kaapelikytkennät. Varmista että päätelaite on kytketty oikein. Ethernet -kaapelit menevät sisäverkon laittesiin, virtakaapelin on oltava sähkövirrassa ja runkoyhteyden, eli valokuidun tai puhelinkaapelin on mentävä sille tarkoitettuun porttiin, pistorasiaan tai nousulle.

Ilmoita viasta

Ilmoita verkkoyhteyden viasta soittamalla Helpdesk -numeroomme tai laittamalla SMS -viestiä verkon päivystäjälle, samaan numeroon. Voit myös ilmoittaa viasta alla olevalla lomakkeella.

Ilmoitukset Twitterissä

Ilmoita viasta

YHTEYSTIEDOT

Myynti

09 – 4342 1702
yritysmyynti@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 16:00

Asiakaspalvelu

09 – 4342 1700
info@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00

Helpdesk

044 – 700 8000
helpdesk@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00, SMS 24/7