E-laskun käyttöönotto

SuomiCom tukee e-laskutusta

E-laskutuksen valitseminen on suositeltavaa, sillä se on edullinen, nopea ja ympäristöystävällinen vaihtoehto vanhalle postilaskulle. E-laskuissa tili- ja viitetiedot on jo valmiiksi täytetty, joten maksujen vahvistaminen käy nopeasti ja vaivattomasti.

E-laskut tulevat perille sähköisenä verkkopankkiisi, eikä niistä peritä toimitusveloituksia. E-laskut voi vastaanottaa ja maksaa missä tahansa, jolloin niistä ei koidu ongelmia esimerkiksi pidemmällä lomalla.

Pankiltasi voit pyytää sähköposti- tai tekstiviesti-ilmoitusta, kun saat e-laskun. Pankkisi kanssa voit myös sopia e-laskujen veloitustavasta erikseen, manuaalisesta maksujen vahvistamisesta automatisoituihin maksuihin.

E-laskusopimuksen luonti

1. Kirjaudu sisään verkkopankkiisi ja etsi valikoista “Tee e-laskusopimus” tai hakukentästä “e-lasku“.
2. Etsi laskuttajaa nimellä “SuomiCom” tai “Suomi Communications Oy“.
3. Täytä sopimukseen vaaditut tiedot, kuten SuomiComin asiakasnumerosi.

Jatkossa SuomiComin laskut saapuvat verkkopankkiisi. Tarkistathan e-laskusopimukseen täytetyt tiedot, mikäli e-laskutus ei toimi. Asiakasnumero löytyy edellisestä laskusta tai sen voi kysyä myös asiakaspalvelustamme.

Pankkien ohjeet e-laskun käyttöönottoon

Voit tarkistaa verkkopankkisi ohjeet e-laskusopimuksen solmimiseen:

Osuuspankki
Nordea
Danskebank
Aktia
Handelsbanken
S-Pankki
POP Pankki
Ålandsbanken
Säästöpankki
Pikalinkit
SuomiCom Webmail
Webmail mahdollistaa sähköpostien lukemisen ja lähettämisen selaimessa.

SuomiCom vikatiedotteet
Ilmoitamme vioista, katkoista, sekä tulevista huoltotöistä Twitter -tilillämme.

Sähköpostiasetukset
Tiedot ja ohjeet sähköpostiohjelmien sähköpostiasetuksia varten.
Pankkien ohjeet

Ota yhteyttä

YHTEYSTIEDOT

Myynti

09 – 4342 1702
yritysmyynti@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 16:00

Asiakaspalvelu

09 – 4342 1700
info@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00

Helpdesk

044 – 700 8000
helpdesk@suomicom.fi
arkisin 8:00 – 18:00